donderdag 2 januari 2014

Mijn plannen voor 2014

Iedereen heeft natuurlijk weer goede voornemens voor het nieuwe jaar, en ook ik heb die. Ik heb weer best wel wat plannen en voornemens en die zal ik vandaag met jullie delen.
2014, please be good ♡

Ik ben natuurlijk al een poosje bezig met afvallen en hier zal ik ook in 2014 mee verder gaan. Mijn doel is om dit jaar mijn streefgewicht te bereiken. En dat gaat ook wel goed komen. Wat ik hiervoor van plan ben als extra beweging is om te gaan zwemmen.


Ik heb jullie ondertussen al helemaal plat gebombardeerd met mijn plannen voor een kleine citytrip naar Duitsland en het concert van Aerosmith, maar in januari ga ik ook naar het concert van de Babyshambles in Paradiso Amsterdam. Mijn plan is om dit jaar minimaal twee keer op vakantie te gaan, en in december een kerstmarkt te bezoeken.

Ook ben ik over minimaal vijf á zes maanden klaar met mijn antidepressiva. Ik wil dus zoveel mogelijk dingen doen die mij gelukkig maken zodat het herstel nog sneller verloopt.

En verder, ja, gewoon goed door blijven gaan met school en stage en al dat soort standaard dingen die jullie mij al duizenden keren hebben horen zeggen.

Wat zijn jouw goede voornemens voor het nieuwe jaar?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.