maandag 10 februari 2014

Ik heb het beste bijbaantje ter wereld!

De titel zegt het al, ik heb een nieuwe baan! En eigenlijk vind ik dat het één van de beste bijbaantjes van de wereld is, want dit is iets wat ik altijd al heb willen doen. Ik heb jullie al een aantal keren verteld dat ik nu werk heb, en vandaag ga ik er dieper op in. Benieuwd wat voor werk ik nu doe? Klik dan op ''meer lezen''.



Zo'n drie weken geleden solliciteerde ik via een vacaturesite op een vacature. Een aantal dagen later kreeg ik een mail met een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek. Ik vond het zo spannend! Diezelfde week reisde ik al richting Utrecht voor het gesprek. Tijdens het gesprek bleek dat ik al was aangenomen, maar dat ik alleen nog maar wat uitleg hoefde te krijgen over het bedrijf en de contracten moest ondertekenen. Ka-cheng!

Ik werk bij een studenten uitzendbureau in de evenementenbranche. Het leuke hiervan is dat ik zelf mijn dagen en tijden in mag plannen, en dat vind ik ontzettend fijn. Vorige week dinsdag had ik mijn eerste werkdag, ik werkte op de IS Europe beurs in Amsterdam RAI. Vanavond werk ik weer, maar dan zit ik in het publiek bij een televisie programma (en ik krijg er nog voor betaald ook!).

Dankzij het feit dat ik bij zo'n uitzendbureau werk, kom ik op heel veel verschillende plekken en doe ik heel veel ervaring op. Wat echt heel goed is voor mijn cv en mijn werk later. Ik kan werken op de beurzen in de RAI, tijdens voetbalwedstrijden en concerten in de Arena, op festivals zoals Lowlands en Rock Werchter en ga zo maar door. Je kunt natuurlijk wel begrijpen dat ik ontzettend blij ben met mijn nieuwe baan!

De afbeelding hierboven is trouwens Amsterdam RAI!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.