donderdag 6 februari 2014

Mijn 5 meest beluisterde liedjes op dit moment

Ik ben dol op muziek en heb dan ook bijna altijd mijn oortjes in, voornamelijk als ik onderweg ben. Maar ook 's avonds als ik al lekker in bed lig vind ik het fijn om nog even wat fijne tracks te luisteren. Toen ik mijn telefoonabonnement bij Hi afsloot, kreeg ik er een gratis Spotify abonnement bij van twee jaar lang. Dus ik luister mijn muziek voornamelijk via Spotify. Via Spotify en Last.fm kun je bijhouden naar welke muziek je luistert, en hoe vaak. Vandaag deel ik mijn vijf meest beluisterde liedjes met jullie.
Guitar, music, passion, instrument, cute, nice,

 Last.fm is een website wat van alles op het gebied van jouw muzieksmaak bijhoudt. Het houd dus bij naar welke artiesten je luistert, welke liedjes en welke albums. Maar het houd ook bij hoe vaak je er nou precies naar luistert. Last.fm maakt hier een mooie lijst van wat altijd up to date is. Als je op deze link klikt, dan kom je terecht op mijn last.fm account en kun je eens even een kijkje nemen. Als je ook Spotify en Last.fm hebt, dan kun je via je Spotify instellingen Last.fm aanzetten en dan zal Last.fm alles voor je bijhouden. Super handig dus!
photography. | via Tumblr

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.