maandag 3 februari 2014

Shoplog: Primark, Kruidvat, Big Bazar, Schoenenreus

Vandaag ben ik na school naar Almere gegaan om op zoek te gaan naar goedkope werkkleding voor mijn nieuwe baan. En dat is zeker gelukt! Natuurlijk kan ik de winkels niet uit gaan zonder ook iets leuks gekocht te hebben voor het dagelijkse leven. Bij deze laat ik mijn nieuwe aankopen zien. Ik bied overigens gelijk al mijn excuses aan, want de kwaliteit van sommige foto's is niet geweldig. Er is helaas iets mis gegaan met het uploaden van mijn camera naar de computer.
 Displaying IMG_0018.jpg

Ik was al zo lang op zoek naar deze Rayban Wayfarer lookalike, maar ik kom 'm nergens vinden. Totdat ik deze spotte in de Primark voor maar €2,50!
Displaying IMG_0019.jpg
Voor mijn werk moet ik soms een panty aan van maximaal 20 denier. Bij Primark kwam ik deze vijf panty's tegen van 15 denier voor maar €3,00.
Displaying IMG_0020.jpg
Mijn liefde voor polkadots is onwijs aan het groeien en dus kocht ik deze tas bij Primark voor €12.
Displaying IMG_0021.jpg
Onlangs kocht ik een paar hakken bij de H&M, maar tijdens het lopen gaan mijn voeten onwijs veel pijn doen. Daarom kocht ik deze gel inlegzolen bij de Primark voor €3 om te kijken of mijn voeten dan minder pijn gaan doen.
Displaying IMG_0022.jpg
Mijn oude make-up tas begon me te vervelen en dus kocht ik dit schattige toilettasje bij de Primark voor maar €4. Ik zei toch dat mijn liefde voor polkadots groot aan het worden is?
Displaying IMG_0023.jpg
Dit is misschien niet zo'n classy foto, maar dit is een pantalon. Voor mijn werk moet ik meestal een pantalon dragen, maar ik wou er niet al te veel geld aan uitgeven. Ik scoorde deze pantalon voor €6 bij Primark!
Displaying IMG_0024.jpg
I told you so... Mijn liefde voor polkadots is ineens groot geworden. Ik kocht deze rode tote bag bij de Primark voor €2,50.
Displaying IMG_0025.jpg
Bij het Kruidvat kocht ik nog een aantal panty's voor mijn werk. Want je kan er nooit genoeg hebben. Ze zijn verpakt ver twee en kosten €2,99.
Displaying IMG_0027.jpg
Bij de Big Bazar kocht ik deze drie rozen voor €0,29 per stuk. Ik wil hiermee iets leuks maken voor in mijn kamer, maar ook gebruiken voor Valentijnsdag.
Displaying IMG_0026.jpg
Zie hier, mijn oma schoenen. Voor mijn werk moet ik simpele zwarte schoenen dragen, en er zitten echt strenge regels aan verbonden. Zo mogen er geen versieringen op zitten, geen suède, etc... Ik dacht er eerst aan om ballerina's te dragen, maar die bieden totaal geen steun. Bij de Schoenenreus scoorde ik deze instappers voor €14,99 en ze lopen echt goddelijk. Hier kan ik sowieso uren op werken.
Displaying IMG_0028.jpg
In de ban van Valentijnsdag kocht ik twee hartjesslingers die bij de Big Bazar €0,99 per stuk kosten. Hier ga ik mijn kamer mee versieren.
Displaying IMG_0029.jpg
Last but not least kocht ik bij de Big Bazar een Odorex deodorant voor €1,39. Onlangs kocht ik hier de roze variant van bij het Kruidvat en sindsdien ben ik fan. Dit is serieus het beste deodorant merk dat ik ooit heb uitgeprobeerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.