zondag 16 maart 2014

Ik heb zoveel zin in Aerosmith + stedentrip Dortmund!

De titel zegt het al, ik heb onwijs veel zin in het concert van Aerosmith en in mijn stedentrip naar Dortmund in juni! In december vertelde ik al dat ik een kaartje gescoord heb voor Aerosmith en mijn hotelkamer al geboekt heb, ondertussen kan ik ook al bijna mijn treinkaartjes kopen. Ik weet nog wel dat toen ik begon met aftellen, dat het nog langer dan 200 dagen duurde. Ondertussen duurt het nog minder dan 100 dagen en wauw, ik kan gewoon niet meer wachten.

Ik heb heel veel zin in Aerosmith, want....
... ik zie mijn lievelingsband eindelijk weer
... wie weet ontmoet ik ze wel, dan zou mijn droom uitkomen
... het is in Dortmund, Duitsland
... ik maak er gelijk een stedentrip van
... ik slaap in een vier sterren hotel
... ik kan dan eindelijk veel merchandise kopen
... ik reis met de ICE trein, lekker internationaal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.