woensdag 5 maart 2014

Instaweek #1

Het is tijd voor iets nieuws op mijn blog, ik ben namelijk van plan om elke week mijn week op Instagram te laten zien. Vorige week was het vakantie en heb ik best veel leuke dingen gedaan, en dus heb ik ook best wat foto's op Instagram geplaatst. Maak je klaar voor mijn eerste Instaweek op mijn blog!

01 // een outfit of the day 02 // toerist in eigen stad, een prachtige foto van de grachten in Amsterdam 03 // selfie 04 // mijn eerste mac aankoop! 05 // nog een selfie! 06 // pastel gekleurde sigaretten 07 // een poster van een wereldkaart, gekocht bij de Urban Outfitters 08 // eindelijk een Wreck This Journal 09 // mijn nieuwe liefje, de globe cruiser!
01 // een halve selfie 02 // mijn derde tattoo in progress, hier zijn de stencils net opgeplakt 03 // tadaa! mijn tattoo is klaar 04 // even een karamel frappuccino drinken van de starbucks voor mijn tattoo sessie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.