zondag 9 maart 2014

Instaweek #2

Het is weer tijd voor een nieuwe Instaweek! Ik kon merken dat het geen vakantie meer was, en dat ik het best druk had met school en stage, en daardoor niet veel foto's op Instagram kon plaatsen. Maar ik heb wel leuke dingen gedaan, ik ben onder andere met een vriendin naar de Negen Straatjes geweest in Amsterdam en dat was heel gezellig. Kijken jullie mee naar mijn week op Instagram? Oh, en mocht je mij nog niet volgen op Instagram, maar wil je dat wel? Mijn username is @rowmanah!

01 // mijn nieuwe laptop heeft leuke filters voor de webcam, waar dit er een van is 02 // mijn nieuwe Chromebook, waar je eerder vandaag al een artikel over kon lezen 03 // een outfit of the day, gemaakt in de kelder op stage, haha. Met mijn nieuwe blouse die ik bij de Zipper kocht 04 // een prachtige zonsondergang 05 // een From Where I Stand foto 06 // SUSHI! 07 // een selfie 08 // nog een outfit, wederom met mijn nieuwe blouse van de Zipper. Hier kun je 'm beter zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.