maandag 10 maart 2014

Shoplog H&M Amsterdam

Vandaag ben ik na school op jacht gegaan naar leuke vintage winkels in Amsterdam, ik vond een hele leuke winkel waar volgende week dinsdag een artikel over online komt! Ik ging ook nog even naar de H&M om even rond te snuffelen. Natuurlijk hing er weer veel te veel leuke kleding en kon ik het niet weerstaan om wat te kopen. Dus vandaar dat deze shoplog vandaag online komt als extra artikel!



Allereerst kocht ik dit jurkje met bloemen, gekleurd in zwart, grijs en wit. Het jurkje heeft een diepe v-hals aan de voor- en achterkant en komt tot net boven mijn knieën. Het jurkje zit vrij strak, maar met een maatje groter zat 'ie perfect! Deze was 9,95.
Dit is iets wat ik niet vrij snel zou kopen, maar ik wou 'm toch passen toen ik 'm zag hangen. En ik ben blij dat ik dat gedaan heb! Het jurkje staat me onwijs goed en dat was ver boven mijn verwachtingen. Dit jurkje heeft hetzelfde model als die hierboven en ook deze kostte 9,95.
Afgelopen weekend keek ik naar een shoplog van Vera Camilla en toen liet ze deze croptop zien. Ik was op slag verliefd. Toen ik 'm dan ook in de winkel zag hangen, kon ik er niet voorbij lopen zonder 'm te pakken om te passen. Ik paste deze croptop met een maxi rok eronder, en dat stond me heel goed. Thuis heb ik al genoeg maxi rokken liggen, dus die nam ik niet mee, maar deze croptop wel! Deze kostte 9,95.
Ik was eigenlijk van plan om te gaan afrekenen, maar toen stuitte ik op dit zwarte mouwloze blouseje met stippen en toen moest ik 'm wel kopen! Want hey, ik heb nu eenmaal een stippen obsessie tegenwoordig en daar moet ik dan ook gewoon aan toegeven, vind ik. Dit blouseje kostte 12,95.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.