zaterdag 8 maart 2014

The blogger love tag

Vandaag heb ik weer eens een leuke tag voor jullie, die ik heb gevonden op Esmay haar blog. De tag gaat over het bloggen, wie ik graag volg etc. Mocht je de tag over willen nemen, feel free to do it!

Wat was de eerste blog die je ooit tegenkwam?
Dat was Marlous van Last Days Of Spring. Ik schreef toen brieven met mensen van over de hele wereld, ook wel snail mailen genoemd. Marlous schreef ook brieven en zij maakte de mooiste creaties ooit.

Favoriete blogs
Dat zijn blogs met de meest random onderwerpen. Ik volg een blog omdat iemand fijn schrijft, mooie foto's maakt of omdat de onderwerpen me interesseren.

Noem een blog die je dingen of producten laat kopen
Ik laat me niet zozeer omkopen door advertenties en dergelijke, dus ook niet door blogs. Wel gebruik ik blogs door er reviews van producten op te zoeken als ik nog over een product twijfel.

Vijf blogs die iedereen móét volgen
Dat zullen waarschijnlijk wel blogs zijn die je al kent, maar ik volg deze bloggers maar al te graag. Mocht je één van hun nog niet kennen, dan raad ik je het natuurlijk aan om eens een kijkje te nemen op hun blog. Ik volg Jiami van Lifesplash, Jiami mag dan wel jong zijn, maar ik vind haar een natuurtalent qua fotografie en ze heeft een geweldige kledingsmaak. Ook volg ik graag KittehsCupcakesOoh La Rouge en Teskuh.

Je favoriete manier om blogs te lezen
's Ochtends wanneer ik wakker word, op mijn telefoon of op mijn vriend zijn iPad. Ik vind het fijn dat bijna alle blogposts van die blogs die ik volg 's ochtends vroeg al online staan, ver voordat ik wakker word. Soms zet ik zelfs mijn wekker wat eerder om alles te kunnen lezen. Hihi.

Bloggers die je inspireren
Qua mode en styling is dat sowieso Luana P, ik weet niet of zij ook echt een blogger is, maar ik volg haar op Instagram. Verder inspireert iedereen mij eigenlijk. Ik volg sowieso alleen maar blogs waar ik wat in mijn dagelijkse leven, of op mijn blog wat mee kan.

Favoriete blog design
Dat vind ik iets heel belangrijks aan een blog; het design. Ik vind het belangrijk als een blog overzichtelijk is en dat je alles makkelijk kunt vinden. Ook vind ik het fijn als een blog rustige kleuren heeft en niet al te veel poespas.

Je favoriete ding om over te bloggen 
Over alledaagse dingen eigenlijk. Ik schrijf over van alles en nog wat, over dingen die mij interesseren en die ik graag met jullie wil delen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.