vrijdag 14 maart 2014

Too Much Information TAG

Het is weer tijd voor een TAG! Ik kwam weer een aantal leuke tags tegen op het internet, waar deze TMI tag er een van is. Deze tag kwam ik tegen op de blog van Vera Camilla. De tag heet dus 'too much information', dat houdt in dat er intotaal vijftig vragen zijn. Wajo. Pak er dus lekker een kop thee of koffie bij, en wat te snacken en ga er lekker voor zitten.

1. Wat draag je?
Ik draag mijn donkerblauwe ultra skinny jeans van de Primark, die ik laatst in Zaandam kocht, een zwart basic hemdje met spaghettibandje van de H&M, een houthakkersblouse met zwarte, blauwe en bordeaux rode kleuren van de Zipper en mijn Nike Roshe Run sneakers.

2. Ben je wel eens verliefd?
Jazeker, de hypotheker. Ik ben zelfs op dit moment hartstikke verliefd! Ik ben namelijk verliefd op mijn vriend, waar ik sinds gisteren alweer 3,5 jaar mee samen ben! *insert happy smileyface*

3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
Niet echt, gelukkig. Aemilius is mijn eerste ''echte'' vriendje, voordat ik met hem een relatie kreeg had ik in groep vier een vriendje, maar dat was geen vervelende break-up. Of in ieder geval, dat kan ik me niet meer herinneren.

4. Hoe lang ben je?
Ik ben zo'n 1.75 meter.

5. Hoeveel weeg je?
That's none of your business. Sorry. Nee oke, ik ben op dit moment aan het afvallen en ik ben nu blij met mijn gewicht, maar er moeten nog een aantal kilo's af zodat ik ook blij ben met mijn lichaam. Ik ben er bijna na maanden lang een zwaar gevecht te hebben gehad met overgewicht, en ik ben nu aan de winnende hand in de boksring.

6. Heb je tattoo's?
Ja, ik heb nu drie tatoeages en mijn vierde staat alweer in de planning. Ik vind tatoeages een mooie manier om jezelf te uiten, maar je moet er natuurlijk van houden. Ikzelf weet niet anders, ik ben er mee opgegroeid, want mijn vader heeft zelf ook talloze tattoo's.

7. Heb je piercings?
Ook hier kan ik ja op zeggen, want ik heb een helix piercing. In eerste instantie heb ik mijn helix laten schieten, maar na bijna een jaar was 'ie nog steeds niet mooi genezen en deed 'ie nog steeds heel veel pijn. Dus heb ik 'm laten piercen in Amsterdam. Dat was de beste beslissing ooit. Overigens zou ik verder nooit nog een piercing erbij zetten.

8. OTP?
De watte?

9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?
Ehm, dat is een goeie. Ik vind Eric en Donna uit That 70's Show een leuk koppel,

10. Wat is je favoriete serie?
That 70's Show, Breaking Bad, Awkward, Snooki & Jwoww en Dexter.

11. Wat is je favoriete band?
Aerosmith

12. Wat mis je?
Ik mis de zomer. Ik heb zoveel zin in lekker weer, het zonnetje dat schijnt, dat het langer licht is buiten en dat je zelfs 's avonds nog lekker in je t-shirtje rond kunt lopen. Deze zomer gaat leuk worden, want ik ga naar Aerosmith in Dortmund en ik ga heel veel longboarden en skeeleren.

13. Wat is je favoriete liedje?
Ik heb niet zozeer een favoriet lied, maar meer favoriete bands.

14. Hou oud ben je?
Ik ben 19.

15. Wat is je sterrenbeeld?
Maagd.

16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner.
Ik zoek iemand die er gedreven is in wat hij doet. Dat hij geniet van de dingen die hij in zijn leven doet en dat hij een aantal doelen heeft waar hij naar toe streeft.

17. Wat is je favoriete quote?
The harder you work, the luckier you get. Ik weet niet waar die quote vandaan komt, ik las hem ooit een keer toevallig bij een vriend van me op Facebook. Nog een favoriete quote van me is een stukje uit een liedje van Aerosmith, namelijk Dream until your dreams come true.

18. Wat is je favoriete acteur?
Dat is zonder te twijfelen Hugh Grant.

19. Wat is je favoriete kleur?
Pastelkleuren, maar meer voor in mijn interieur dan voor mijn kleding. Qua kleding draag ik graag donkere kleuren, zoals bordeaux rood.
20. Harde muziek of zachte muziek?
Harde muziek! Ik zet na een lange dag graag een muziekje op om op te dansen in mijn kamer. Ja echt, ik dans graag op muziek in mijn kamer.

21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Dat zijn twee plekken, als er nog genoeg daglicht is, ga ik naar de heide achter mijn huis. Daar ga ik dan wandelen of hardlopen om weer rustig te worden en om alles weer van me af te zetten. Als het donker is, of als ik totaal geen zin heb om naar buiten te gaan, ga ik in bed liggen.

22. Hoe lang douche je?
Dat is eigenlijk heel verschillend, maar gemiddeld zijn dat zo'n 20 á 30 minuten. Ik vind het heerlijk om lekker lang onder een warme douche te staan of te zitten.

23. Hoe lang doe je er over om je klaar te maken in de ochtend?
Dat is echt totaal niet lang, ik doe er maar zo'n 15 á 20 minuten over.

24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Dat gelukkig nog nooit, en ik hoop ook dat dat nooit zal gaan gebeuren.

25. Wat is een turn-on?
Een mooie man met een baardje, halflang wild haar, prachtige ogen, een kaaklijn (ja, ik weet ook niet waarom, maar ik vind het aantrekkelijk), die een eigen stijl heeft, gitaar kan spelen of fotografeert en kan skateboarden.

26. Wat vind je een afknapper?
Iemand die altijd maar negatief is over alles en nooit eens het lichtpuntje ergens van kan inzien. Ook vind ik het nou niet bepaald aantrekkelijk als iemand zich niet goed genoeg verzorgd en er verslonst uitziet.

27. Wat is de reden waarom je een YouTube kanaal gestart bent?
''Vroeger'' ging ik naar veel concerten, daar maakte ik wel eens filmpjes van de bandjes die ik dan bezocht. Nu doe ik nog niet zoveel met mijn YouTube, maar daar komt verandering in!

28. Heb je angsten?
Ja, maar dankzij de antidepressiva die ik slik heb ik hier bijna geen last meer van.

29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
De laatste keer dat ik moest huilen was in een positieve zin. Mijn vriend vertelde me hoe mooi hij me wel niet vind en hoe trots hij op me is met wat ik allemaal doe in mijn leven. Dat vond ik zó lief, dat het me ontroerde.
30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Dat was vandaag nog, tegen mijn vriend op Whatsapp.

31. Wat is de betekenis achter de naam van je YouTube kanaal?
Mijn username is romanacatcher. Dat is dus mijn voornaam, en catcher komt van de band Starcatcher, die helaas niet meer bestaat.

32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
Ik ben momenteel het nieuwste boek van de Bridget Jones Diaries aan het lezen, namelijk Mad About The Boy.

33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
Dat was een serie op Netflix over de Tweede Wereldoorlog, over hoe Hitler vroeger was en hoe hij aan de macht gekomen is. Best interessant.

34. Wie is de laatste persoon waar je mee hebt gepraat?
Op Whatsapp is dat met mijn vriend en in real life was dat met een lerares.

35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
Dat is mijn vriendje.

36. Wat is je favoriete eten?
Dat is eigenlijk iets ongezonds, namelijk pizza.

37. Waar wil je nog graag naar toe?
Naar Australië, en dan het liefste naar Bondi Beach in Sydney.

38. De laatste plaats waar je was?
Amsterdam.

39. Heb je een crush?
Ja.
40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Gisteravond.

41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Dat weet ik eigenlijk niet meer, ik probeer eigenlijk altijd alles op te vatten als een compliment.

42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Ik lust geen snoep.

43. Welke instrumenten speel je?
Ik speel sinds een paar maanden ukelele, en ik probeer al jaren gitaar te spelen.

44. Wat is je favoriete sieraad?
Dat is de ring die ik in december van mijn vriend cadeau heb gekregen.

45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Skateboarden.

46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
Happy van Pharrell Williams.

47. Wat is je favoriete openingszin?
Ik vind openingszinnen zo cheesy en afgezaagd.

48. Heb je die openingszin ooit gebruikt?
Nope.

49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Afgelopen maandag in de Negen Straatjes in Amsterdam, met een klasgenoot.

50. Wie geef je de tag door?
Aan iedereen die deze tag over wil nemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.