maandag 24 maart 2014

We Heart It inspiratie: mintgroen

Mintgroen is één van mijn lievelingskleuren, en als je een kijkje in mijn kamer neemt, dan zie je dat heel veel terug. Mijn laptop is mintgroen, mijn dekbed, mijn sierkussens, notitieboekjes, de steentjes in mijn vis haar vissenkom, kaarsen, wereldkaart poster en ga zo maar door. Omdat ik er dus zo gek op ben, en omdat deze mooie pastelkleur weer een modetrend is dit jaar, heb ik deze inspiratiepost gemaakt met foto's van We Heart It.
Mint green

cute hair
.
mint volkswagen
Mint green vans 💕
Free Runs<3
Ulzzang | Fashion | PastelMinty
<3 :) | via Facebook
Mint Green Oversized Lace Bow Hair Clip – Claire's
Mint green hair.
Casual College Style Mint Green Backpack|Fashion Backpacks - Fashion Bags|ByGoods.com
Sooooo in.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.