donderdag 17 april 2014

Fashion and shoes tag

Het is weer tijd voor een nieuwe tag! Op de blog van Malou vond ik de fashion and shoes tag. Een tag die -zoals je waarschijnlijk al kunt raden- over mijn kleding(kast) en schoenen gaat. Ben je benieuwd naar de tag en naar mijn antwoorden? Lees dan snel verder. Oh, en mocht je de tag over willen nemen, doe dit dan gerust.
Fashion

Waar staat je kledingkast?
Mijn kledingkast staat natuurlijk in mijn kamer. Ik heb een ingebouwde kast en dat vind ik hartstikke fijn.
Heb je naast een kledingkast ook nog andere plekken om kleding op te bergen?
Ja, ik heb nu ongeveer een maand (of twee maanden, ik ben de tel alweer kwijtgeraakt) een kledingrek staan in mijn kamer. Ik vind het fijn om daar mijn favoriete items aan te hangen.
Staan je schoenen ook in de kledingkast, of staan ze op een andere plaats?
Nee, bij de IKEA kocht ik naast mijn kledingrek ook een klein budget tv tafeltje (een langwerpige tafel). Die gebruik ik om mijn schoenen op te zetten.
Wat is het meest voorkomende kledingstuk in je kast? En hoeveel heb je daarvan?
Ik denk dat ik dan uitkom op jurkjes, vestjes en rokjes. Maar hoeveel ik er heb, dat weet ik niet.
Welk kledingstuk draag je het vaakst?
Op dit moment zit ik in een jurkjes en rokjes fase, dus dat.
Wat is de meest voorkomende kleur in je kledingkast?
Zwart. Alhoewel zwart officieel eigenlijk geen kleur is.
Draag je liever een rokje of een broek?
Zoals ik net al zei heb ik momenteel een jurkjes en rokjes fase, dus op dit moment rokjes. Maar een broek kan zo nu en dan ook wel fijn zijn.
Welk kledingitem mis je nog in je kast?
Dat zou ik eigenlijk echt niet weten. Voor mijn gevoel heb ik alles wel.
Wat is je favoriete paar schoenen?
Dat zijn sowieso gympen. In februari kreeg ik zwarte Vans cadeau en sindsdien draag ik die bijna non stop.
Kleding met een printje of een effen kleur?
Het liefst in een effen kleur, maar kleding met een niet te druk of kinderachtig printje kan ook wel leuk zijn hoor. Op dit moment heb ik al maanden een stippen obsessie.
Wat is het duurste item in je kast?
Dat is een paar schoenen. Namelijk mijn Nike Roshe Run sneakers.
Liever zwarte of witte kleding?
Sowieso zwart. Zwarte kleding kleedt mij meer af vind ik en ik vind het ook mooier.
Sweatshirts | via Tumblr
Wat is je favoriete schoenenwinkel?
Ik koop mijn schoenen alleen maar in de uitverkoop, dus het ligt er aan waar er dan uitverkoop is.
Liever een maxi of een mini rok?
Mini rokjes draag ik alleen onder een jurkje die iets te kort is, en maxi rokken draag ik alleen als het warm is. Beide dus.
Wat is je kledingstijl? Stoer, lief, kleurrijk of iets anders?
Dat is stoer en lief tegelijk, maar ik word voornamelijk een hipster genoemd..
Draag je liever pumps of gympen?
Sowieso gympen! Ik kan om eerlijk te zijn amper op hakken lopen.
Wat is je favoriete kledingwinkel?
Dat gaat ook in fases, en ik heb meerdere winkels waar ik regelmatig wat koop. Dat zijn de H&M, Primark, C&A en de New Yorker.
Wat is je favoriete accessoire? 
Ik draag eigenlijk amper accessoires, maar momenteel draag ik steeds vaker een ring.
Liever een tuinbroek of een jumpsuit?
Geen van beide.
Hoeveel paar schoenen heb je?
Een stuk of dertig denk ik ... Oeps.
Wat is je favoriete tas?
Een rugzak, op dit moment gebruik ik een zwarte leren rugzak met studs van de Claire's.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.