zaterdag 3 mei 2014

De verhalen achter mijn tattoo's

Vandaag ga ik het met jullie hebben over mijn tatoeages. Waarom heb ik ze laten zetten? En wanneer? De betekenis? Klik op meer lezen voor een uitgebreid verslag.

1. Ik begin met mijn eerste tattoo, de muzieknoot waar een hartje en peace teken in zijn verwerkt. Deze heb ik in 2011 laten zetten bij Fineline in Emmen en was een cadeau van mijn vader. De tattoo staat voor mijn liefde voor muziek en de rust die ik in muziek vind.
2. De andere tattoo op mijn linkerarm is een quote uit Dream On van Aerosmith, en tevens ook een van mijn levensmotto's. Er staat; Dream until your dreams come true. Dit is mijn meest recente tattoo en heb ik in maart laten zetten bij Identify Tattoo in Hilversum.
3. Deze tattoo was mijn tweede tattoo en heb ik laten zetten bij D-Kaya Ink in Dordrecht. De veer staat voor vrijheid en voor mijn liefde voor schrijven en bloggen.
4. En dan mijn laatste tattoo, vier zwaluwen die over mijn schouder wegvliegen. Het zijn zwaluwen en deze tattoo heb ik laten zetten bij Identify Tattoo in Hilversum. Deze tattoo staat ervoor dat ik al mijn problemen en alles wat ik vroeger heb meegemaakt achter me moet laten en moet verder gaan met mijn leven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.