maandag 12 mei 2014

Instaweek #6 tot en met #12

Ik heb een tijdje lang geen instaweek updates meer laten zien, puur omdat ik daar gewoonweg geen tijd voor had, of omdat ik te weinig op Instagram uploadde. Maar, vandaag is het dan weer zover, tijd voor een instaweek update!



01 // een DIY project 02 // mijn eerste Insta filmpje van Soul Sister Dance Revolution 03 // Soul Sister Dance Revolution tijdens Record Store Day 04 // Drummer van Rigby in Paradiso 05 // Rigby in Paradiso 06 // een selfie 07 // nog een selfie, met het mopshondje van m'n beste vriendin 08 // outfit 09 // selfie met mijn nieuwe bloemenkrans 10 // getekend door Romy 11 // mijn nieuwe ring, die geluk en liefde moet brengen in mijn leven 12 // from where i stand 13 // met Willemijn 14 // outfit 15 // from where i stand.
16 // outfit 17 // Rigby op bevrijdingsfestival Almere 18 // selfie 19 // Rigby 20 // Kraantje Pappie 21 // Gers Pardoel 22 // Ik verfde mijn haar paarsig 23 // mijn kaartje voor Fuckface Unstoppable 24 // mijn zusje haar kat Alex 25 // nog een selfie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.