woensdag 18 juni 2014

Op naar Aerosmith in Dortmund! + citytrip

Vanavond is het dan eindelijk zover, ik ga naar het concert van Aerosmith in Dortmund! Na er maanden naar uit te hebben gekeken, pak ik straks de ICE naar Dortmund. Ik kan het gewoon niet geloven dat ik mijn lievelingsband nog een keer live mag aanschouwen. Mijn hotel zit op 500 m van de Westfalenhalle, waar het concert plaats vindt, en de kans is zo groot dat Aerosmith daar ook gaat overnachten. Het is mijn grootste droom ooit om hun te ontmoeten, en wellicht gaat dit vandaag gewoon gebeuren. In ieder geval ben ik tot en met vrijdag in Dortmund, maar er staan wel een aantal artikelen voor jullie ingepland. Oh, en jullie kunnen mij volgen op Instagram met de hashtag #rowmanahgoesdortmund, ik zal foto's met deze hashtag uploaden zodra ik wifi heb!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.