dinsdag 23 september 2014

Tag - tattoo's en piercings

Ik ben weer eens een veel te leuke tag tegen gekomen, en ik stond letterlijk te popelen om deze in te vullen en met jullie te delen! Zoals jullie waarschijnlijk allang wel al wisten, is dat ik gek ben op tags; nieuwe tags ontdekken, en het invullen ervan. De tag van vandaag gaat over tattoo's en piercings. Een onderwerp waar ik urenlang over kan praten.
tumblr
Tattoo's
Hoeveel tattoo's heb je, en waar? Ik heb op dit moment vijf tattoo's; op beide onderarmen, op mijn borst en op mijn rechterbeen.
Heb je spijt van één of meer tattoo's? Nee, ik heb absoluut geen spijt van geen enkele tattoo die ik tot nu toe heb laten zetten. 
Welke tattoo deed het meeste pijn? Geen enkele. Ik vind het laten zetten van een tattoo absoluut geen pijn doen, af en toe een klein beetje een naar gevoel, maar dat is het.
Heb je problemen gehad met één of meer van je tattoo's? Nein, ik volg de verzorgingsinstructies zo strikt mogelijk op om ervoor te zorgen dat alles mooi geneest.
Wil je nog meer tattoo's? Absoluut! Het is een soort van verslaving, en mijn zesde tattoo staat stiekem alweer gepland. 

Piercings
Hoeveel piercings heb je, en waar? Ik heb drie piercings; een neuspiercing, ik stretch mijn rechteroor en ik heb een helix.
Heb je spijt van één of meer piercings? Ja en nee tegelijk, mijn helix piercing is niet goed genoeg genezen, waardoor 'ie of en toe wat pijn doet, maar tegelijkertijd vind ik 'm zo mooi dat ik 'm niet uit wil doen.
Welke piercing deed het meeste pijn? Mijn neuspiercing, zonder twijfel. Ik dacht dat ik dood ging toen die naald mijn neusvleugel doorboorde. 
Heb je problemen gehad met één of meer van je piercings? Ja dus, met mijn helix piercing. Desondanks dat ik 'm goed verzorgde, is 'ie niet volledig genezen, waardoor 'ie nog steeds regelmatig een beetje pijn doet.
Wil je nog meer piercings? Zoals het er nu naar uit ziet niet, ik heb meer een connectie met tattoo's vind ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.