maandag 6 oktober 2014

Question and answer - numero uno

Ik krijg via social media, mijn blog, de mail en persoonlijk weleens vragen gesteld, die ik dan ook zoveel mogelijk probeer te beantwoorden. De meest gestelde vragen heb ik voor vandaag verzameld voor een question and answer artikel. Mocht je alsnog graag iets willen weten en willen vragen? Wees dan niet bang om dit via welk social media kanaal dan ook te stellen!
all star, anchor, blue, converse, ink, jeans, shoes, skinny jean, tattoo, tumblr, white

Beschrijf jezelf in vijf woorden:
Ik krijg deze vraag zo vaak gesteld, en toch weet ik nu nog steeds niet hoe ik mezelf het beste kan omschrijven in slechts vijf woorden. Omdat ik altijd de eerste vijf positieve dingen die in mij opkomen roep, zullen die meestal altijd wel verschillend zijn. Maar goed: vriendelijk; betrouwbaar; warmhartig; positief; genietend.

Wat is je grootste droom?
Mijn grootste droom is toch wel om te backpacken of rond te reizen in zo'n hippie busje (het liefst een mintgroene of een rode) door Australië of Amerika. Ik wil zó graag naar Australië en ik wil daar heen gaan wanneer ik klaar ben met studeren en genoeg budget heb. Maar Steven Tyler, de frontman van Aerosmith, lijkt me ook onwijs tof en is ook nog steeds een grote droom van me.

Van welke muziek hou je?
Ik hou voornamelijk van muziek van vroeger, uit mijn ouders tijd. Bands als Nirvana, Aerosmith, Guns n Roses, Bon Jovi, Elvis Costello en ga zo maar door. Dus, ik hou van punk rock, rockabilly muziek, soms een beetje metal etc.

Wat zijn je toekomst plannen qua bloggen?
Bloggen is een passie van me, en ik wil er gewoon mee door gaan zoals ik nu bezig ben. Het is voor nu een hobby, maar als ik er mijn geld ooit mee kan verdienen is dat natuurlijk hartstikke tof.

Wat vind je partner ervan dat je blogt?
Volgens mij vind mijn vriend het allemaal wel leuk en aardig. Ik heb hem er in ieder geval nog nooit negatief over horen praten.

Hoe ga je op zoek naar inspiratie?
Ik heb op de gekste momenten inspiratie voor mijn blog, juist op de momenten waarop ik het totaal niet verwacht. Ik kan overal inspiratie van krijgen; van een saaie les op school tot treinreizen, tot in bed liggen en willen slapen en ineens een inspiratie wolk over me heen krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.