vrijdag 7 november 2014

Geslaagd voor mijn BHV diploma

Jawel, je leest het hartstikke goed, ik ben afgelopen zaterdag geslaagd voor mijn BHV diploma! Gisteren kon je al lezen over mijn bijbaantje, en waarom ik het er hartstikke leuk vind. Mocht je het nog niet gelezen hebben, en deze post als eerste willen lezen: ik werk bij TSC als Service Medewerker, en ik werk onder andere op festivals en bij concerten. Ik ben vanaf nu vaste service medewerker voor de Ziggo Dome in Amsterdam, dat betekend dat ik bij de tofste concerten en feesten mag werken. Als vaste service van Ziggo heb je een BHV diploma nodig, dus werd ik via mijn werk uitgenodigd om er één te halen. Ik ben geslaagd met een tien voor zowel EHBO als Brand en Ontruiming. Ik ben zo blij, en vooral heel trots op mezelf.
    Displaying foto 2.JPGDisplaying foto 1.JPG

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.