donderdag 13 november 2014

New in - All Over Piercings bestelling

Vorige week plaatste ik bij All Over Piercings een bestelling, twee dagen later had ik mijn bestelling al binnen. En vandaag laat ik jullie de piercings die ik hier gekocht heb zien!
Displaying foto 3.JPG

Displaying foto 2.JPG
Twee neuspiercings. Het ringetje die ik in kreeg toen ik mijn neuspiercing liet zetten, zit helaas muurvast en ik kreeg het zelf niet voor elkaar om het eruit te halen was veel te onhandig, dus besloot ik om een 'open' neuspiercing (dus zonder balletje) te kopen. De stud -de onderste neuspiercing- kocht ik om te dragen tijdens het werken, zodat 'ie amper opvalt.
Displaying foto 1.JPG
Ik ben al een poosje bezig met het stretchen van mijn oren, en besloot dat het tijd was om verder te stretchen. De rode is een 8 mm stretcher, waar de rode 'plug' bij hoort, en de stretcher vol glitters is 10 mm.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.