zondag 30 november 2014

November: werken, feestjes, BNN

November was een hele fijne maand. Ik maakte veel fijne dingen mee, en had constant een gelukkig gevoel. Ik hou van dat soort maanden, dat ik me gelukkig en blij voel. Klik op meer lezen om al mijn hoogtepunten van de maand november te zien!
November



  • Op 1 november haalde ik mijn BHV diploma en werd ik officieel aangenomen als vaste service medewerker van de Ziggo Dome!
  • De dag daarna vierde de vader van mijn vriend zijn verjaardag, en aten we een extra stuk taart vanwege mijn BHV diploma.
  • In november waren mijn vriend en ik alweer vijf maanden samen!
  • Ik werkte bij het Arena Debat in Hilversum, een televisieprogramma.
  • Voor de Ziggo Dome moest ik werken bij twee shows van Musicals In Concert en bij drie shows van de Spaanse Rijschool.
  • Één van mijn huisgenootjes gaat samenwonen met haar vriend, en ons dus verlaten, dus gaf ze een afscheidsfeestje. Het was erg gezellig en ik ga haar onwijs missen.
  • Ik was weer te gast bij het radioprogramma That's Live, van BNN en 3FM, gepresenteerd door Eric Corton. Die dag trad Waylon op.
  • Ook had ik een intake gesprek voor een nieuwe opleiding. Dit is een sprint opleiding en dat betekend dat ik zo snel mogelijk mijn diploma kan halen. Begin december hoor ik of ik ben aangenomen of niet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.