dinsdag 2 december 2014

Shoplog: Action verzorgingsproducten

Aangezien ik tegenwoordig steeds vaker bij mijn vriend thuis te vinden ben, vind ik het handig om daar wat van mijn verzorgingsproducten te hebben staan zodat ik er niet telkens mee hoef te sjouwen. Dat was dus een bezoek aan de Action waard om het een en ander in te slaan. Vandaag laat ik jullie alles zien in deze shoplog!


Mijn haar heeft best wel veel verzorging nodig, en ook bij mijn vriend thuis wil ik mijn haar na het douchen kunnen verzorgen. Daarom nam ik deze haircare control cream met argan olie mee van het merk Hegron voor 1,79.
Ik scrub mijn gezicht regelmatig om velletjes te voorkomen, en ook mijn vriend gebruikt het regelmatig. De zijne is op, dus besloot ik om een nieuwe te halen. Deze scrub van het merk Odina kostte 1,39.
Ik moet mijn haar natuurlijk ook kunnen wassen met shampoo en conditioner, en aangezien ik mijn haar geverfd heb, gebruik ik daar speciale shampoo voor. De shampoo en conditioner van het merk Hegron gebruik ik thuis ook, en vind ik fijn. De shampoo en conditioner kosten 1,19 per stuk.
Ook kocht ik een douchegel wat heerlijk naar rode fruit en de zomer ruikt. De Action is echt een held wat betreft het aanbieden en verkopen van goedkope producten, want deze douchegel van #228 was maar 0,39!
Ik maak mijn gezicht thuis altijd schoon met deze cleansing milk, maar ik vond 'm altijd toch wat te zwaar om elk weekend maar weer mee te nemen. Dus nam ik ook deze mee om bij mijn vriend thuis neer te zetten. Deze cleansing milk kostte 1,13.
En tot slot een dagcrème van Hegron! Ik gebruik thuis altijd een dag- en nachtcrème, maar de nachtcrème van Hegron kon ik opeens nergens meer vinden bij de Action, dus nam ik alleen deze mee. De dagcrème kostte 1,59.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.