zondag 18 januari 2015

Beauty shoplog Action, Big Bazar en W7

Gistermiddag had ik enorm veel last van studie ontwijkend gedrag, en daarom ging ik even snel naar Zaandam om wat nieuwe make-up in te slaan. Mijn plan was eigenlijk alleen om naar de Action te gaan, maar al snel liep ik ook langs de Big Bazar en de Op = Op Voordeelshop. Ik kocht veel te veel, maar leuke dingen, die ik vandaag graag met jullie wil delen.


Het leek mij handig om twee make-up tasjes te hebben: één voor thuis, en een voor onderweg. Dat betekend dan wel dat ik van alles het dubbele moet hebben. De Max & More producten komen van de Action, alles van W7 is van de Op = Op Voordeelshop, en de rest is van de Big Bazar.
Het pincet vind ik echt heel mooi. Lekker kleurrijk, vrolijk, klein en dus handig. Het pincet was 0,69. Ik ben echt fan van de concealer van de Action! Niet alleen omdat 'ie maar 0,59 kost, maar ook omdat 'ie echt heel goed werkt op mijn huid.
Hier ben ik echt heel blij mee. Ik liep per toeval langs de Op = Op Voordeelshop, en zag dat 'ie net was geopend. Tot mijn verbazing zag ik hier allemaal W7 producten! Ik nam deze lipstick mee voor maar 2,69.
 Bij de Big Bazar waren de make-up reiningsdoekjes in de aanbieding. Namelijk drie verpakkingen voor 2,50. In één verpakking zit 25 doekjes.
Ook nam ik dit oogschaduw palette mee met mooie vrolijke kleuren mee bij de Big Bazar. Het palette is van het merk Saffron en kostte 2,69.
 Ik zie nu helaas pas hoe wazig deze foto geworden is, sorry daarvoor. Ik nam twee mascara's mee bij de Action. De linker is inclusief vloeibare eyeliner, de rechter is voor enorme wimpers. De linker kostte 1,39 en de rechter 0,89.
 Ik hoor altijd veel positieve verhalen over de lipsticks van de Action, en dus nam ik twee pakjes mee met verschillende rood/roze tinten. Er zitten dus twee lipsticks in een verpakking, en dus betaal je maar 0,89 voor twee lipsticks!
Ik ben eindelijk van mijn nagelbijt verslaving af, en laat mijn nagels groeien. Als ze mooi gegroeid zijn, wil ik ze graag lakken, want dat vind ik toch wel mooi. De nagellak kostte per stuk 0,98.
Dan een handig etuitje met verschillende make-up kwasten erin. Ik vond ze er wel schattig uitzien, en ik ben gek op stippen, dus dit kon ik natuurlijk niet laten liggen. Dit etuitje met kwasten kostte 1,29.
Ook handig om in je make-up tas te hebben, en wat ik eigenlijk nog niet had, is een klein spiegeltje. Deze kocht ik bij de Big Bazar voor maar 40 cent.
Twee oogschaduw pallets met in totaal 24 kleuren voor 0,79 per stuk! Dat is toch geen geld? Ook kocht ik wat extra oogschaduw applicators, die waren 0,39.
OH MY GOD!! Hier ben ik zó blij mee! Ik wou al héél lang héél graag een W7 palette, en nu heb ik er gewoon twee. Ik zat van de week al te twijfelen of ik er één voor 15 euro zou bestellen op het internet, maar nu ben ik blij dat ik dat toch maar niet heb gedaan. Want bij de opening van de Op = Op Voordeelshop in Zaandam kwam ik ze tegen voor een actieprijs. Omdat het hun winkelopening was, was al het make-up maar twee voor 10 euro! Say whaaat? Ik heb gewoon maar 10 euro betaald voor deze twee pracht palettes!
Een concealer van W7, deze spotte ik bij de Big Bazar voor maar 1,89.
Mijn lippen balsem is al een tijdje op, en ik was met dit koude weer nodig toe aan een nieuwe. En dus nam ik er twee mee met aardbeien smaak/geur. De balsems waren 0,89.
En als laatste, twee wenkbrauw potloden. Een in lichtbruin en een in bruin. Handig met borsteltje en extra puntenslijper. Deze potloden waren 0,89 per stuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.