zaterdag 28 februari 2015

Februari: Lionel Richie, Heineken Music Hall, liefde

Februari is ook alweer zonder pardon in een rap tempo voorbij gevlogen, er gebeurden wat nieuwe fijne dingen in mijn leven, en ik moest natuurlijk ook weer af en toe werken. Vandaag vertel ik jullie zoals elke maand wat mijn maandelijkse hoogtepunten waren.
p l a n t s
  • Ik begon met mijn stage bij Melody Line in Amsterdam.
  • Ik werkte bij onder andere Lionel Richie, Jason Mraz en Anouk in de Ziggo Dome.
  • Ik ging naar het concert van Jett Rebel in de Heineken Music Hall. 
  • Samen met mijn vriend ging ik op bezoek bij mijn vader, daar aten we de lekkerste appeltaart ooit.
  • Mijn vader gaf me een nieuw W7 palette cadeau.
  • Ik had een koffiecursus op stage en slaagde als koffie barista.
  • Ik kreeg te horen dat ik geslaagd was voor mijn examen rekenen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.