donderdag 5 maart 2015

Daar ben ik dan eindelijk weer!

Eindelijk ben ik dan weer in staat om te bloggen! Ik ben de afgelopen maand zo onwijs druk geweest, dat ik totaal geen tijd had om te bloggen. Ik ben namelijk momenteel bezig met afstuderen, waardoor ik onwijs veel examens heb, en ook nog eens veel te veel huiswerk. Daarnaast loop ik stage, en werk ik 's avonds ook nog eens in de Ziggo Dome. Je snap het waarschijnlijk al, het is momenteel chaos. Opstaan, naar stage, werken in Ziggo, naar huis, slapen, en de volgende dag begint het weer van voor af aan. Mijn excuses dus dat ik niks van me heb kunnen laten horen, ik ga mijn best doen om het bloggen weer zo goed mogelijk op te pakken. Om het goed te maken, krijgen jullie allemaal bij deze een unicorn cadeau van me.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.