zaterdag 11 april 2015

Romana en haar fietsavonturen

Na bijna een jaar zonder een fiets gezeten te hebben, heb ik dan nu eindelijk weer een fiets, en dat helemaal gratis! Een goede vriend van mijn vriend ging verhuizen, had deze fiets nog staan, en had op zijn nieuwe locatie geen ruimte meer voor deze fiets. En dus mocht ik 'm zomaar hebben! Het grappige is, tenminste dat vind ik, is dat de fiets van het merk Yamaha is, haha! Ondertussen heb ik 'm al gepimpt met blauwe fietstassen met stippen en bloemetjes op het stuur. Na de zomervakantie ga ik waarschijnlijk een nieuwe opleiding volgen in Zaandam, en dat is om de hoek, dus ik weet nu al zeker dat mijn fiets en ik gezamenlijk heel wat kilometers gaan afleggen. Hoe blij kan een fiets je eigenlijk wel niet maken..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.