woensdag 7 maart 2012

Vakantie idee


Mijn vriend en ik zijn weer vol op zoek naar een vakantiepark/camping waar wij wat tijd door gaan brengen in de zomervakantie. Helaas verhuurt camping Roosdunen op Ameland (waar wij vorig jaar onze vakantie samen doorbrachten) hun studio's niet meer omdat het niet meer mag van de gemeente. Na heel wat dagen en uren gespendeerd te hebben op Google, kwam ik uit bij een mooie vakantiepark in Limburg, en laat het ook nog eens ontzettend betaalbaar zijn! Zojuist bekeek ik hun website nog wat beter en ik kwam er achter dat ze daar een prachtige natuur hebben met een mooie hei, visvijver en strandje. Ik zie mezelf daar nu al op liggen te zonnen in mijn bikini, met mijn liefde naast me. Nu maar hopen dat we deze vakantie gaan boeken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.