donderdag 8 maart 2012

Romana


Fijne vrouwendag! Degenen die mijn blog al een poosje volgen weten dat ik sinds november dip dye hair heb, en dat ik een kleine poos geleden mijn blonde plukken rood heb geverfd. Na een paar dagen was ik alweer spuugzat van dat vuurrode en besloot ik het weer opnieuw te verven. Ik heb mijn haar donker bruin geverfd en mijn vriend heeft mijn haar weer bijgesneden, weer in laagjes. Ik ben er blij mee!

Gisteren schreef ik een blog over een mogelijke vakantie wat mijn vriend en ik wouden gaan boeken, maar dit is achteraf niet door gegaan. Op het moment dat we wouden boeken kwamen de kleine lettertjes in beeld. De aanbieding was een bungalow voor 8 dagen, voor 190 euro. Maar dat was exclusief de toeristenbeslating per persoon per nacht, milieuheffing per woning per nacht, verplichte linnenset, eindschoonmaak en borg. Al met al kwam er nog zo'n 200 euro extra boven op. Dat was een beetje belachelijk en we besloten het toch maar niet meer te doen.
Vandaag kwamen we alsnog een goedkope vakantie tegen! Namelijk op dezelfde camping op Ameland als waar we vorig jaar waren, maar dan in een huurcaravan. Van 24 t/m 31 augustus verblijven wij midden in de duinen op Ameland. Heb er nu al zin in! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.