maandag 12 maart 2012

Post uit Japan


Een poosje geleden zag ik een oproep staan op een blog voor een adressen wisseling, je mailde je adres door en iemand anders vanuit een ver land aan de andere kant van de wereld kreeg jouw adres om een leuke brief naar jou te schrijven. Dit gebeurde ook bij mij, een meisje uit Japan genaamd Kelly stuurde mij laatst een ontzettend leuke brief met kleine, schattige goodies op na een bezoekje aan Tokyo.


De envelop alleen al vind ik ontzettend prachtig. De manier hoe ze mijn adres op een mooi apart stukje papier geschreven heeft en het vervolgens heeft opgeplakt, het mooie tap over de envelop heen, ik ben er dol op!


Kelly schreef mij een brief van wel drie pagina's lang! Ze vertelde me wat ze nou zo leuk vind aan Japan en Tokyo en over haar laatste bezoek aan het stempelmuseum in Tokyo. Wat haar hobbies zijn en wat voor werk ze doet. Ik heb echt het gevoel alsof ik haar ontzettend goed heb leren kennen dankzij deze brief.



 En last but not least, een schattig envelopje vol leuke Japanse ''goodies''. Ze gaf me een boekenlegger wat zij had gebruikt toen ze een boek las, een leuk velletje papier om een origami vogel te maken (zie de foto hieronder), een zelfgemaakte origami vogel, een geldmunt uit Japan, uitgeknipte katjes, entree bewijs van het stempelmuseum, een treinkaartje naar Tokyo en Blueberry & Raspberry thee.


Wil jij nou ook penvrienden met mij worden? Laat dan je e-mail adres achter in een comment!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.