vrijdag 11 mei 2012

Brief #3: Fenna

Vandaag zijn brief 3 en 4 binnengekomen en ik ben er weer onwijs blij mee. Deze brief is van Fenna, en ook zij heeft een zelfgemaakte envelop opgestuurd; van een cover van de Cosmo Girl!. Fenna is een 15-jarig meisje uit Baarn en werkt bij de Bakker Bart, waardoor ze altijd lekkere ontbijtjes heeft. Dat zou ik ook wel willen, haha!





Ik vind dat Fenna een heel net en mooi handschrift heeft (vergeleken met haar handschrift vind ik dat de mijne echt lelijk is..) en ik vond haar brief leuk. De label met allerlei informatie over haar + haar adres op de achterkant vind ik ook heel goed bedacht. Ook kreeg ik groene thee van haar met een mintsmaak, en die heb ik ondertussen al geprobeerd; ik vond 'm super lekker! Bedankt Fenna!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.