vrijdag 11 mei 2012

Brief #4: Nicole

Ook ontving ik vandaag deze leuke brief van Nicole (jullie kennen haar waarschijnlijk wel van haar blog cocogold.blogspot.com). Toen ik de envelop zag, werd ik gelijk verliefd. Ik heb altijd al een envelop van een landkaart willen ontvangen omdat die zo mooi zijn, en nu heb ik een hele mooie. Ook het 'etiketje' waar mijn adres op staat is heel mooi, wauw. Ik vind het echt een fijn idee dat er mensen zijn in Nederland die er zoveel aandacht aan besteden om een mooie brief (en envelop) naar mij op te sturen, duizend maal dank!




Weer een brief met een mooi handschrift. Ook Nicole heeft een leuke label meegestuurd met haar adres erop, heel handig om te bewaren. De kaartjes en vintage postzegels vind ik ook onwijs leuk! Bedankt Nicole!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.