maandag 14 mei 2012

Brief aan Nicole, Fenna en Veere


Als eerst mijn brief aan Nicole. Ik vond Nicole haar brief erg leuk en heb haar een lange brief terug geschreven. Ook krijgt ze een proefmonster van een Lipton thee en een zakje met een aantal cadeautjes.


Dan mijn brief aan Fenna. Fenna en Nicole ontvangen beide een envelop met mijn nieuwe airmail tape die ik op vlindersinjebuik.eu bestelde. Ook zij ontvangt een klein envelopje met cadeautjes (o.a. een parasolletje en vlaggetjes) en een thee-monster van Lipton.



Toen ik vanmiddag de brief van Veere ontving, heb ik er gelijk weer een terug geschreven. Links zie je mijn zelfgemaakte envelop van een foto-reeks uit de Cosmo Girl. Ook zie je een aantal cadeautjes wat ze krijgt + het envelopje waar het in zit, en twee DIY's.

Ik weet nog niet wanneer ik alle drie de brieven op de post doe, dit kan misschien een aantal dagen duren.

1 opmerking:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.