dinsdag 15 mei 2012

Healthy May week #1


Er is alweer een week voorbij gevlogen van de Healthy May challenge. Mijn week verliep gezond, maar ik vind dat het toch wel beter kan. Af en toe at ik nog wat dingen die heel ongezond zijn, zoals een broodje bapao. Omdat ik ook 's avonds veel gezonde dingen wil eten, maar niet de standaard groente, maak ik een boekje vol gezonde recepten. Zo kan ik altijd iets lekkers, goedkoops en gezonds bereiden. Wel heb ik deze week veel water en groene thee gedronken, en sowieso 20 minuten beweging gehad per dag.

Mijn doelstellingen voor deze week zijn:
  • 30 a 40 minuten beweging per dag.
  • Elke dag groenten en fruit eten.
  • Ongeveer 1,5 liter water per dag drinken.
  • Elke dag 2 kopjes groene thee drinken.
  • Twee keer naar het bos gaan voor een grote wandeling.
Doe jij ook mee met de Healthy May challenge, of lijkt het je leuk om mee te doen? Doe dat dan! Het is altijd goed om lekker gezond bezig te zijn. Plaats dit op je blog en schrijf elke week een update over hoe alles verlopen is, en wat je beter had kunnen doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.