dinsdag 15 mei 2012

Ameland 2012


Nog maar 100 dagen en dan gaan Aemilius en ik samen op vakantie naar Ameland, voor de tweede keer. Van 24 tot en met 31 augustus zullen wij in een leuk huisje verblijven midden in de duinen, op twee minuten loopafstand van de zee. Ik kan het niet op papier zetten hoeveel zin ik hier wel niet in heb. Het is er zo mooi en rustig en romantisch. Vorig jaar waren we er maar vier dagen, en nu een complete week! Ik kijk er naar uit om weer alle leuke plekjes te ontdekken in het dorpje Ballum, maar ook om nu verder te gaan dan alleen dat dorpje. We kunnen nu fietsen huren en over het hele eiland gaan fietsen. Aangezien ik op 2 september jarig ben, en wij op 13 september twee jaar samen zijn, zullen wij dit ook op Ameland vieren (natuurlijk ook op de dagen zelf). Laat die 100 dagen (waarschijnlijk lezen jullie dit morgen pas, dus dan nog maar 99 dagen!) maar snel voor bij gaan, want ik kan echt niet meer wachten.

2 opmerkingen:

  1. hey! you are interested in writing letters? Did you hear that? :) If so it would be veeery eager for such "exchange" with you :) kisses, Angela <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yes I am! Just give me your email so we can swap our addresses.

      Verwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.