donderdag 17 mei 2012

Mrmrsglobetrot

Het bekijken van reisblogs is een van mijn grootste hobby's ever. Ik vind het altijd zo leuk om te zien dat mensen zo van reizen houden en altijd zo veel mogelijk cultuur willen oppakken wanneer ze ergens zijn. Het makken van tussenstops op mooie, rustige plekken om te picknicken doen ze dan ook graag. Altijd als ik dit soort blogs bekijk wens ik altijd stiekem dat ik ''later'' ook zo'n leventje wil hebben. Sowieso dat ik dat ga doen, ik wil zoveel mooie plaatsen gaan bezoeken. Het liefst wil ik gaan backpacken wanneer ik klaar ben met mijn studie. Of gaan rondreizen in zo'n hippiebusje door mooie landen en dan een matras achter in het busje leggen om op te slapen in mooie natuurgebieden. Ja, ik zie mijn toekomst helder in en in mijn toekomst ga ik veel reizen en mooie plekjes op de wereldbol bezoeken.


Mrmrsglobetrot is een blog van Julia en Yuriy Manchik, een getrouwd stel uit Seattle. Ze hebben Amerika gelijk na hun bruiloft verlaten om een half jaar rond te reizen door landen als Thailand en Australie.

Persoonlijk lijkt het mij geweldig om later met mijn vriend precies hetzelfde te doen zoals Julia en Yuriy doen en hebben gedaan. Gewoon af en toe ons kikkerlandje achter ons laten en landen bezoeken en de cultuur opsnuiven. Dat is toch wel mijn grootste droom ooit.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.