donderdag 24 mei 2012

Healthy May week #2


Week 2 is alweer voor bij gevlogen. Het is tot nu toe heerlijk weer geweest en dat motiveert mij dan ook om lekker veel buiten te zijn en om veel fruit te eten en water te drinken. Al het fruit is nu lekker goedkoop bij alle groente- en fruitwinkels en supermarkten. Ik merk al aan mijn huid dat het zich aan het verbeteren is door al het gezonde eten dat ik eet. Ook ben ik ondertussen zo'n 1,5 kilo afgevallen. Mijn doelstelling van vorige week was dat ik twee keer naar het bos zou gaan voor een grote wandeling, maar aangezien ik nu een week bij mijn vriend ben, kan ik dit niet doen. Wel wandel ik hier heel veel en dat is vergelijkbaar met een grote boswandeling.

Mijn doelstellingen voor volgende week zijn:

  • 30 minuten beweging per dag.
  • Twee grote boswandelingen.
  • Beginnen met een rondje joggen.
  • Elke dag groente en fruit eten.
  • Ongeveer 1,5 liter water per dag drinken.
  • Elke dag twee kopjes groene thee drinken.
Doe jij ook mee aan de Healthy May challenge, of lijkt het je leuk om ook mee te doen? Doe dat dan! Het is altijd goed om lekker gezond bezig te zijn. Plaats dit op je blog en schrijf elke week een update over hoe alles verlopen is, en wat je allemaal beter had kunnen doen + je doelstellingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.