maandag 21 mei 2012

Treinreizen


Dit weekend was ik bij mijn vriend en we hadden het zo gezellig, dat we besloten dat ik een weekje bij hem zou blijven. Maar dan had ik niet genoeg kleding en andere spullen bij me voor een hele week. Dus gisteren heb ik mijn dag besteed aan het op en neer reizen tussen Hilversum en Emmen, dus: Hilversum - Amersfoort - Zwolle - Emmen en weer terug. Aangezien ik een Weekend Vrij abonnement heb, heb ik hier flink van kunnen profiteren. Het is nu overheerlijk weer en ik heb zin om 24/7 aan het strand te liggen. Dat gaan we deze week dan ook doen, aangezien hier in Huizen het Gooimeer is met een leuk strandje er bij. Ook ga ik deze week op zoek naar een nieuwe bikini, maar tot nu toe heb ik (online) nog niks kunnen vinden. Alle bikini's zijn tegenwoordig van die bandeaubikini's en dat vind ik persoonlijk nogal zonde en voor al niet bij mij passen.

En aangezien ik nu dus een hele week (tot en met zondag) in Huizen ben, kan ik geen brieven lezen / terug schrijven en op de post doen. Hier moeten jullie dus helaas nog even op wachten, I'm sorry! Geniet van het weer, want het is eindelijk lekker warm.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.