vrijdag 25 mei 2012

Hilversum



Vandaag zijn Aemilius en ik door het zonnetje naar Hilversum gefietst (13km heen en 13km terug). Tegenwoordig is het echt een traditie voor ons om in de La Place te zitten wanneer we in Hilversum zijn. Na de lange fietstocht vonden we dat we wel iets lekkers verdienden. Ons oog viel gelijk op deze overheerlijke aardbeien drankjes.

Ik had van mijn ouders wat geld meegekregen voor een nieuwe bikini, maar ik kon nergens in Hilversum een geschikte bikini vinden (overal hadden ze van die lelijke bandeaubikini's en die staan mij dus totaal niet), dus ging ik naar de H&M. Hier kocht ik onder andere deze leuke mosterdgele portemonnee voor 2,95.


Ook kocht ik dit mintgroene jurkje voor 14,95 euro (de rits zit op mijn rug).


En last but not least, een superleuk zwart jurkje met zwaluwtjes er op! Schattig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.