vrijdag 25 mei 2012

Mijn week in foto's


Het is zulk lekker weer en dat was het de afgelopen dagen ook, en dat vind ik fijn want dan kan ik weer mijn leuke jurkjes dragen. Zoals dit beige jurkjes met bloemetjes.


Een foto van mezelf, die kon natuurlijk niet ontbreken na een uitgebreide ''fotosessie'' van mijn jurkje hierboven, haha!


Omdat het zulk lekker weer was, kon ik eindelijk lekker op blote benen rondlopen en mijn nieuwe balerina's dragen. Wat wel jammer is, is dat mijn linkerknie momenteel bont en blauw is door alle muggenbulten die er op zitten..


Alle bomen zijn weer mooi groen en vol met bladeren en dat ziet er extra mooi uit in de zon met een strak blauwe lucht. Best wel mooi uitzicht om te zien zodra je wakker wordt.


Lekker in het zonnetje in de tuin zitten en foto's maken met Aemilius zijn iPhone met een watermeloen in mijn handen.


Zoals ik al zei, jurkjesweer! Ik kon weer fijn mijn lievelingsjurkje dragen waar ik sinds drie weken verliefd op ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.