woensdag 30 mei 2012

Postcrossing: sent #1


Sinds gisteravond ben ik lid van de website postcrossing.com. Als je hier een account op aan maakt, kan iemand vanuit de wereld jou een leuk kaartje sturen, en jij kunt dat ook naar andere mensen doen. Per keer kun je vijf adressen krijgen, en wanneer die allemaal zijn aangekomen op hun bestemming, kun je er weer vijf krijgen. Ik heb na urenlang kaartjes en brieven schrijven / versieren eindelijk mijn 5 kaartjes af. Ik ben benieuwd wanneer ik een kaartje krijg en uit welk land die komt! c:

2 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit! Mijn brief naar jou heb ik trouwens alweer op de post gedaan. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! :) En ik ben heel benieuwd aar je brief, ze zijn altijd zo leuk. Ik zal bij de brievenbus bivakeren en wachten totdat de postbode het bezorgt! Liefs

      Verwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.