maandag 4 juni 2012

Healthy May - the end!


De allerlaatste week van mei is alweer voorbij gevlogen en dat betekend dat de Healthy May Challenge nu voor goed afgelopen is. Mei is echt aan onze neuzen voorbij gegaan, voor ik het wist was het alweer juni! Ik ben trots op mezelf dat ik aan deze challenge mee heb gedaan en dat ik dit ook echt heb volgehouden. Nooit eerder heb ik mijzelf zo goed in weten te zetten voor een gezondere levensstijl als nu. En naast ik in de complete maand mei zo goed als alleen maar gezond gegeten heb en veel bewogen heb, ben ik ook nog eens zo'n 2 kilo afgevallen! Een grotere verassing/cadeau voor al mijn inspanning kon ik me niet wensen. In juni ga ik natuurlijk gewoon weer door met gezond bezig zijn. Ik houd voor mezelf gewoon een Healthy June Challenge, en ook voor juli, augustus, september etc., ik vind het heel belangrijk voor mezelf dat ik hier mee door ga.

Vanaf nu zal ik geen updates meer plaatsen onder het kader van de Healthy May Challenge. Maar wie weet post ik af en toe nog wel eens over hoe gezond ik bezig ben, en blog ik gezonde recepten. Zou dat een leuke optie zijn? Let me know!

Bron foto: weheartit.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.