vrijdag 21 september 2012

Red Bull Studios

Vandaag was een erg leuke dag. Afgelopen maandag heb ik kaarten gewonnen voor een exclusieve albumpreview van Rigby, een van mijn favoriete bands. Vandaag was het zo ver en ik had er zo veel zin in. Ik was om kwart voor een vrij van school en ging daarna gelijk door naar Muiderpoort, waar Lisa al op me stond te wachten. Na zo'n 3 minuten lopen kwamen we bij het Muziq-gebouw uit en moesten we even in het cafe wachten totdat we naar binnen mochten.
 
Eenmaal in de studio waren we de eersten die het nieuwe album van Rigby te horen kregen. Het was super en het album is heel goed geworden, totaal anders, maar nog steeds leuk. Bij elk liedje werd uitgelegd wat het verhaal erachter was en hoe ze op het idee gekomen waren om het te schrijven/ te componeren. Daarna speelden ze nog 5 accoustische liedjes voor ons en konden we op de foto en nog even met ze praten. Toen iedereen weg was mochten Lisa en ik nog bij een speciale opname aanwezig zijn waar we ook een rol in speelden.
 
Het was een geweldige dag en een unieke kans om hier bij aanwezig te zijn. Toch een van mijn beste herinneringen ooit.


1 opmerking:

  1. Super leuk dat je kaarten hebt gewonnen! Ziet er gaaf uit.

    Ik heb je brief al een tijdje binnen en het spijt me echt dat ik nog niet heb teruggeschreven. Ik ben gewoon te druk met school & sport. Maar je krijgt er echt eentje terug!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.