dinsdag 18 september 2012

Ameland dag 6 - 29 augustus 2012

'' Toen ik vanochtend wakker werd stapte ik gelijk onder de douche om lekker wakker te worden. Niets is fijner dan douchen als je net wakker bent.

Na een stevig ontbijt gingen we richting de Spar. We hebben nog wat pasta over, dus besloten we dat weer te eten. We kochten nog wat andere dingen en gingen weer terug naar ons huisje.

Rond drie uur gingen we richting het strand. Het was echt heerlijk weer, dus konden we de zee in. Het was echt fijn om in de zee te zijn en om in de golven te springen en gek te doen. Volgens mij hebben we echt uren in het water en aan het strand besteed. Beste dagbesteding wanneer het warm is.

Na al het pret aan het strand gingen we weer terug. Het is tijd om de pasta te gaan koken. Na het avondeten hebben we even buiten gezeten en een aantal bordspellen gespeeld. Als afsluiter van de dag liepen we nog een ronde door de duinen en over het strand. Ik weet nu al dat ik zo lekker ga slapen. ''

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.