zaterdag 13 oktober 2012

But baby it's cold outside...

Nu de herfst weer begonnen is, en de temperaturen aan het dalen zijn (en ik een enorme kou kleum ben. Serieus ik heb het nu al onwijs koud en de winter is nog niet eens begonnen..) deel ik vandaag een aantal tips met jullie die hopelijk werken tegen de kou. 

- Sokken dragen. Een hele gekke, en vooral logische, tip, maar het werkt echt. Zodra je koude voeten hebt, wordt je hele lichaam koud. Zorg er dus voor dat je altijd droge sokken draagt.
- Dekens zijn fijn. Dekens zijn fijn om onder te kruipen en het snel lekker warm te krijgen. Fijn om op bed te liggen onder de warme dekens met de tv aan.
- Thee, koffie of warme chocolademelk. Niet te missen tijdens dit koude seizoen vind ik! Ik drink namelijk vooral thee, want daar ben ik verslaafd aan.

Heb jij nog tips tegen de kou? Schroom dan niet en vertel ze!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.