maandag 8 oktober 2012

Healthy October - week one


De eerste week van oktober zit er alweer op, dat betekend dat de Healthy October Challenge alweer een week aan de gang is. Hoe is het bij jullie verlopen? Ik ben redelijk tevreden met de mijne, maar niet helemaal. Zo kon ik af en toe de verleiding totaal niet weerstaan om iets ongezonds te halen. Ik was laat thuis van school en was moe, dus had ik geen zin om te koken. Dat was helaas mijn reden om ongezond te eten..

Maar ik heb ook nieuwe gezonde recepten ontdekt en heb aardig wat bewogen. Elke maandag heb ik dansles en dat is best wel pittig, zo hadden we afgelopen maandag yoga en zumba. Heel leuk en calorieverbranders. Ook loop ik elke dag heel veel, naar mijn bushaltes, trein en school (al die trappen, pff..), allemaal goed natuurlijk. Morgen begint mijn eerste werkdag bij mijn nieuwe baan, en zodra ik genoeg loon ontvang neem ik een abonnement bij de sportschool!

Wat kan ik de aankomende dagen beter doen? Vooral de verleiding van ongezond eten weerstaan. Ook al ben ik laat thuis van school, gezond eten koken is zeer belangrijk. Het is ook zoveel beter voor mijn zelfbeeld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.