dinsdag 20 november 2012

Instagram

Aangezien ik dus sinds kort een nieuwe telefoon heb, met internet en alles, heb ik nu ook eindelijk eens Instagram kunnen downloaden. Je wilt niet weten hoe blij ik hier mee ben, bijna iedereen in mijn omgeving gebruikt Instagram en ik heb het altijd al een fijne en mooie app gevonden om foto's mee te bewerken en te delen. Jullie kunnen nu waarschijnlijk al raden welke kant ik op wil gaan met dit verhaal, aangezien ik nu dus Instagram heb, kunnen jullie mij volgen, en ik jullie! Dus volg mij allemaal op romanaschulte en ik zal jullie terug volgen. En als je een aantal favoriete Instagrammers hebt/kent die ik zeker moet gaan volgen, laat dat hier onder dan achter in een reactie. Dan zal ik hun profiel ook gaan checken!



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.