dinsdag 13 november 2012

Mijn week in foto's

1. 3 november moest ik, net zoals de rest van de klas, verplicht de museumnacht bezoeken. Hier ben ik in Nemo. 2. Ook tijdens de museumnacht, maar dan in het tattoomuseum. Zo'n mooi en fijn museum. Ik wou bijna een tattoo laten zetten. 3. Een beetje spelen met de camera van mijn nieuwe telefoon. 4. Treinen. Mijn dagelijkse bezigheid tegenwoordig.

1. Op de trein wachten na een geslaagd dagje shoppen in Zaandam. 2. Treinen richting Hilversum. 3. Een nieuwe manier gevonden om gezond te ontbijten. 4. Foto's van mezelf maken met mijn nieuwe telefoon, dat hoort er natuurlijk bij. Hier zie je overigens ook een beetje mijn nieuwe haar, ik heb weer ombre/dip dye haar.

1 & 2: Wandelen door de mooie natuur van Huizen met het lieve vriendje. 3. Outfitfoto's maken op een boot die je in een outfitpost zag. 4. Voetenfoto.

1. Gezellig iets drinken bij de La Place in Hilversum met mijn vriend. 2. Aangezien ik de katten thuis niet meer kan knuffelen, is de kat van mijn vriend nu het slachtoffer geworden. 3. Wachten in de kantine op mijn werk totdat ik kan beginnen. 4. Ik heb een nieuw drankje ontdekt bij de AH to go, aardbeien ''water''. Echt super lekker!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.