woensdag 12 december 2012

Shoplog Amsterdam

Vandaag gingen we met school naar het Stedelijk Museum; wat op zich wel leuk en interessant was, alleen heb ik het hier ook al over gehad toen ik een kunstopleiding deed op de middelbare school. Maar, ik vind musea meestal wel leuk, dus nu ook. Na het bezoekje aan het museum, gingen Wieke en ik de stad in, want we waren vrij. In de stad was ik sowieso op zoek naar nieuwe schoenen en een broek. Dit vond ik, allemaal in de uitverkoop. Ik ging terug met een grote tas en als blij meisje. Kijken jullie mee?
 

Mijn lievelingsbroek was een legergroene tregging van de H&M, die zo'n twee maanden geleden is overleden. Deze was nodig aan vervanging toe, maar ik had nog geen geschikte gevonden. Alleen treggings van de Primark, maar ik wou toch wel wat warmers (en betere kwaliteit). Toen ik vandaag in de H&M was, vond ik deze in de uitverkoop.

Na de H&M (en talloze andere winkels, waar ik niks kocht) gingen we naar de New Yorker. Er is zoveel sale in de New Yorker momenteel, ik wou dat ik mijn stufi al had. In de winkel werd ik verliefd op deze trui. Hij is grijs, met een licht grijze kruis er op, die bijna niet opvalt. Leuk voor op mijn nieuwe broek, of op een rokje.

Ik ben zo lang op zoek geweest naar schoenen met een klein hakje en studs! Nu vond ik ze voor een koopje en ik moest ze meenemen. Ze zijn zo mooi en zitten zo lekker. Pretty.

De laarzen die ik een poos geleden bij de V&D had gekregen van mijn schoonouders zijn ondertussen alweer bijna versleten, dus ik had nieuwe nodig. Deze laarzen zijn ook bruin en er zit een bondje in, lekker warm dus.

(En wow, ik besef me nu dat ik een uur heb gedaan over het typen van deze blogpost. Bloggen met een gekneusde pols is pijnlijker dan ik had verwacht.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.