donderdag 13 december 2012

27 maanden

Het is vandaag alweer 27 maanden geleden dat mijn vriend en ik een relatie kregen. Ik weet het allemaal nog als de dag van gister. Ondertussen is de tijd alweer omgevlogen en hebben we zowel goede als slechte tijden meegemaakt. Tijden waarin van alles onzeker was, maar we hebben ons er door heen gevochten. Dit heeft onze liefde voor elkaar ontzettend sterk gemaakt, en ik moet jullie vertellen dat ik smoorverliefd ben. Er vliegen nog steeds, tot op de dag van vandaag, miljoenen (of nee ik lieg, miljarden) vlinders in mijn buik. Nog steeds word ik blij van alle kleine dingen die we samen mee maken. Ik ben zo blij dat alles zo goed gaat in onze relatie momenteel. We hebben zelfs plannen om samen te gaan wonen. Momenteel zijn we rustig op zoek naar een huisje, in de hoop snel iets te vinden. Want we kunnen nu al niet meer wachten.
 
Lieve Aemilius, ik ben zo ontzettend blij met jou! Op naar de 2,5 jaar samen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.