vrijdag 14 december 2012

Verassing richting Canada

Sinds begin september is een van mijn beste vriendinnen op uitwisseling gegaan naar Canada. Ik vind het echt onwijs knap van haar dat ze dit aan durft en dat ze het tot nu toe ook volhoudt, want de uitwisseling is een jaar lang. Dus dat betekend dat H. nog tot tenminste augustus/september 2013 niet in Nederland is. Ik mis haar echt enorm, en het liefst zou ik al mijn geld opsparen voor een vliegticket naar Canda, maar helaas moet ik me realiseren dat dit niet kan. Gelukkig bestaat er tegenwoordig de social media, zodat we nog wel contact kunnen houden met elkaar. Omdat de feestdagen er aan komen, en gewoon als verassing, stuur ik haar een leuke brief met allerlei goodies. Om haar te laten merken dat ik haar zeker niet vergeten ben. Ik hoop dat het snel aankomt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.