dinsdag 18 december 2012

Stedelijk Museum

Ik begin Cultuur Orientatie steeds leuker te vinden, het is dan ook mijn lievelingsvak op school. We hebben het in periode 1 over de hippie en punk tijd gehad en nu bezoeken we verschillende musea en poppodia in Amsterdam. Vorige week woensdag hebben we het Stedelijk Museum bezocht. Ik ben op zich gek op musea, maar ik kende bijna alle kunst al die ons werd laten zien tijdens de rondleiding. Maar dat maakt het er natuurlijk niet minder leuk op. Morgen gaan we met Cultuur Orientatie naar de Winston, dat is een muziekclub in Amsterdam. Ik kijk er echt heel erg naar uit, omdat die club vol met leuke herinneringen zit voor mij. (Mijn lievelingsbandje (en Britse vrienden), die nu helaas niet meer bestaat, traden daar op, vandaar).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.